< Program Festival CHRISTMAS ROCK FEST
15.12.2013

SCORPIONS au dezlantuit uraganul in Romexpo - cronica concert si galerie foto

SCORPIONS - Concert la Bucuresti - Romexpo 2013

SCORPIONS AU DEZLANTUIT UN NOU URAGAN LA BUCURESTI!

Sositi pentru a opta oara in Bucuresti, trupa germana Scorpions a reusit sa "arunce in aer", la Romexpo, 10.000 de spectatori printr-un show exploziv, ce a avut loc sambata seara (14 decembrie 2013). Concertul a facut parte din „Rock’n Roll Forever Tour 2013”, i-a avut in deschidere pe cei de la Trooper, evenimentul fiind organizat de Project Events.

Desi deschiderea usilor era anutata pentru ora 18.30, deja de la ora 17.00 sute de oameni roiau in jurul uriasei cupole de la Romexpo, vizibil emotionati si nerabdatori sa-i vada pe idolii lor. In jurul orei 20.00 luminile s-au stins si in aplauzele fanilor si-au facut aparitia pe scena cei de la Trooper! Acestia si-au electrizat fanii cu piesele cele mai cunoscute dar si cu altele noi, precum cea cantata impreuna cu Mihai Georgescu (Mitza) de la Bere Gratis - „Zi dupa zi”... Trooper a demonstrat de ce este cea mai iubita formatie de la noi din tara, primind ovatii si ropote de aplauze de la fani. „Un show fantastic, probabil cea mai plina de energie trupa din peisajul rock autohton!” spunea un fan extaziat.

La ora 21.00, cu o precizie nemteasca, si-au facut aparitia pe scena mult - asteptatii Scorpions! Din primele minute ale concertului, acestia au oferit un show extrem de dinamic, electrizant si grandios - exact asa cum promitea Klaus Meine intr-un interviu acordat la sosirea in Bucuresti: „Hei Romania, ne bucuram ca ne-am intors. Let's Rock!!! Vom avea un show grandios maine seara!” Au salutat publicul in limba romana: ”Buna seara! Ce faceti?” si au inceput sa faca ce stiu ei mai bine: sa innebuneasca fanii. Intr-o forma de zile mari, nemtii au cantat piese de pe cel mai recent album - “Sting in the Tail”, balade, dar si arhi-cunoscutele hituri care au cucerit mai multe generatii la rand: “Wind Of Change”, “Send Me An Angel”, “Tease me, Please Me”… Au comunicat tot timpul cu publicul, intrebandu-i din cand in cand: “Are you ready to rock???”. Solistul Klaus Meine s-a jucat cu fanii, facand cateva vocalize, fanii repetand dupa el. De la cele mai usoare, pana la cele mai grele, ce semanau a vocalize de inspiratie orientala, Klaus i-a pus la treaba pe fani, acestia reusind mai mult sau mai putin sa reproduca sunetele facute de el.
  La un moment dat a sosit si „Kottak Attack” - momentul de glorie al tobosarului formatiei, Kottak! Pe ecranele imense au aparut imagini cinematice, montaje video epice, la capatul carora si-a aratat uriasul tatuaj de pe spate: "Rock & Roll Forever".
  Trupa germana a fost extrem de darnica cu fanii lor, aruncand in public zeci de bete de baterie si pene de chitara, primind si ei la randul lor daruri de la fani, printre care si o basca asemanatoare cu cea a solistului. Klaus Meine a cantat cateva refrene cu steagul Romaniei in mana, onorand astfel miile de romani prezenti la concert!
  Concertul s-a terminat cu iesirea de pe scena a artistilor, in ropotele de aplauze ale spectatorilor, care insa nu i-au lasat sa plece asa usor. Un zumzet asurzitor, un cortegiu de zgomote si vibratii au invaluit toata sala, cei de la Scorpions neavand cum sa nu se intoarca pe scena pentru cateva bisuri! Acestia au pastrat cele mai bune piese pentru bis si au dat lovitura finala cu piesa “Rock You Like A Hurricane”, aducand fanii in delir.

O scurta concluzie a evenimentului: vazand trupa Scorpions in actiune dupa 30 de ani de la marele concert al acestora din 1983, din San Diego, nu poti sa spui decat ca elixirul tineretii consumat de acestia se numeste muzica rock!

Mai jos gasiti o galerie foto (fotografii Rock4U si Alin Craciun) de la concertul Scorpions insotita de piesa "Rock You Like a Hurricane" cat si setlistul concertului.

SCORPIONS - „Rock’n Roll Forever Tour 2013” - Bucuresti - galerie foto

Setlist concert SCORPIONS - Bucuresti - Romexpo - 14 decembrie 2013